Tuesday, October 2, 2012

babyku sayang

erm,,, kandungan dah berusia tiga bulan seminggu, loya-loya, pening-pening masih setia menjadi teman... Namun aku dah mula biasa dengan perubahan itu. Kini aku dah mula merasakan ketidakselesaan diwaktu malam, rasa babyku mula bergerak tetapi tidak kerap, cuma adakala perutku mengeras di sebelah kanan atau kiri. Itu membuatkan aku tidur tidak tetap, namun itu menerbitkan rasa bahagia dalam diri. Harap kamu sihat sayangku. Tapi apa yang merunsingkan dan merisaukan sekarang, aku mula tidak suka dengan bau badan suamiku, aku akan rasa marah bila dengar dengkurannya. Ada satu waktu tu, bila suamiku buka baju dan letak dekat denganku, cepat-cepat aku masukkan dalam bakul pakaian kotor. Aku tidak suka bau tu. Tak baik kan...Tapi bukan aku sengaja nak macamtu... Tapi aku tak la tunjuk rasa tidak suka secara terang-terangan pada suamiku, tidak sampai hati rasanya nak mengecilkan perasaannya... Abang, maafkan ayang...hope bila baby dah kuar t, semuanya akan kembali seperti biasa...=)....

No comments:

Post a Comment