Monday, November 18, 2013

Wah, dah ada perasaan...

Amboiiiiiiiiiiiii dia, tuman naceee dia. Dengar je laungan macam tu, terus menangis esak-esak. Sedih noo lah tu... Uhuk3. Anak aku dah ada perasaan la... Suka gile menyakat budak kecik. Nasib kau la nak dapat ibu suka mengusik ni. Rasa macam comel je anak aku menangis. Sebelum nangis mesti tekup muka kat tangan gebus dia pastu uwaaaa, pastu pandang aku dengan air mat meleleh-leleh. Sikit-sikit merangkak datang kat aku, nangis kat riba... sedih kan... Ala bukan susah pun nak pujuk, dukung, peluk, cium-cium sikit, gigit-gigit manja kat perut dia, ketawa la balik.

Tapi bila fikir-fikir balik, boleh terkena gangguan emosi anak aku kalau asyik kena marah je kan... Ciann anak aku...

Ps : Ameera Zulaikha, takmo nakal-nakal ae. Ibu sayang adik...alololo....

No comments:

Post a Comment