Monday, November 18, 2013

Hantu durian ke aku?, ahak tak perasan plak...

Musim durian  dah tiba... Banyak jugak dah durian yang aku dah makan. Aritu bos aku bagi 4 biji durian. Masa makan durian, rasa syiok sangat. Sedap tak terkata. Bila orang tanya, suka durian tak. Engkek je jawab. Biasa-biasa je, ada makan, takde pun takpe. Tapi bila ada durian depan mata, nafsu jangan kata. Mulut dah ternganga tunggu suami aku bukak durian. Dalam hati kata lambatnya. Bila durian dah bukak, laju-laju ambik. Main sambar jer. Seulas dah selamat masuk mulut, seulas lagi dah ready kat tangan, mata plak masih tengok kat durian yang masih ditempatnya. Dapat bayangkan tak?...hahahaha, teruk gila perangai, mula dah macam hantu nak makan darah.... Macam tu kata "biasa-biasa aje".. Tu la "hantu durian"....

Note : Baru tau aku ni hantu durian rupanya...

No comments:

Post a Comment