Wednesday, May 7, 2014

Kenapa blog aku pelik.

Tenggelam timbul, tenggelam timbul. Itulah aku. Blog memang satu medium untuk kita nak membebel dan luah apa jer. Itulah motif aku berkecimpung dalam dunia blog ni. Dalam dunia realiti aku sememangnya suka menyendiri. Itu jugaklah imej yang terpancar kat blog aku ni. Blog yang sangat simple, nampak seolah-olah terlindung dan tersorok. Bukan seolah-olah lagi. Dah memang nyata tersoroknya. Cuma ada design template yang suram dihiasi pulak oleh warna yang suram muram. Banyak bercerita dan membebel tapi tak pernah tau "siapa aku". Sebenarnya blog ni bukan bermotif nak tackle traffic yang tinggi, bukan jugak untuk meraih side income, jauh sekali untuk berniaga. Blog ni cuma bermotif untuk membebel dan bercerita. Juga untuk sentiasa mengingatkan diri aku andai aku terleka.

Banyak lagi nak ulas pasal ni sebenarnya, tapi rasa macam tak perlu kot. Hehe...

No comments:

Post a Comment